سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]
ساخت ویلا به روش سازه سبک فولادی lsf

شرکت پیام دشت پارس با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال1385شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ،کاهش زمان ساخت ،جابه جایی آسان، دقت بالا در اجرا وقابلیت بازیافت تا 95درصد و..... تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک)ارائه خدمات می نماید.

این سیستم در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گزینه ها جهت طراحی و ساخت شهرک و ویلاهای شخصی ، ساختمانهای اداری و آپارتمان تا 4طبقه ،المان ها و سردرب های ورودی ،کمپ وتجهیز کارگاه ،اضافه نمودن طبقه جدید بروی ساختمان قدیمی ، اجرای دیوار جداکننده داخلی و خارجی و... می باشد.

خواهشمند است درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره با کادر فنی با شماره های 02122448448 مراتب را به این شرکت اعلام نمائید.

www.pdpars.ir   pdpars@ymail.com



نوشته شده توسط مجتبی محمدی 94/10/21:: 12:24 عصر     |     () نظر