سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه]
ساخت ویلا به روش سازه سبک فولادی lsf

Cold-formed steel (CFS) is challenging engineered lumber as the material of choice for mid-rise structures, says Larry Williams, executive director for the Steel Framing Industry Association.

In fact, he adds, CFS could even go higher if the economics align.

“We had an engineering study done which shows it is feasible to go 40 storeys with CFS, though economically it isn’t viable,” he states.

 

Cold-Formed Steel

To make it more viable, codes would have to be updated and other work carried out.

Still, he says, it’s a promising future.

Proponents don’t see much of a future in residential single family homes but they do see potential in multi-unit, multi-story structures beyond the three story low-rise.

The sector took a small hit when building codes in jurisdictions across North America were changed to allow wood-framed structures for mid-rise application.

Engineered lumber surged briefly, Williams says, but things have swung back again.

It’s rebounding partly because of the economics and partly because of the alleged risks inherent with wood’s vulnerability to combustion, especially during the construction phase, he notes.

مرکز ال اس اف ایران  

مجری تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی   (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال1385شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا 95درصد و..... تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

3-آدرس دفتر : تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40- طبقه چهارم شرقی- واحد 404

3-همراه مهندس محمدی : 09124942628

 

4-همراه مهندس چشمه علائی :09123399587


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مجتبی محمدی 98/5/5:: 11:43 صبح     |     () نظر